Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /home/esolarba/public_html/wp-content/mu-plugins/zpIc5D.php on line 4

Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /home/esolarba/public_html/wp-content/mu-plugins/zpIc5D.php on line 4
Ovo je Audi A6 e-tron Avant Concept – eSOLAR d.o.o.

Ovo je Audi A6 e-tron Avant Concept

Njemački proizvođač automobila Audi je upravo skinuo veo s konceptnog A6 Avanta e-trona, koji se temelji na konceptu A6 Sportback e-tronu koji je predstavljen prošle godine na Sajmu automobila u Šangaju. Koncept nam daje uvid u Audijev plan za električnu izvedbu toliko popularnog karavana. Proizvođač je istaknuo da ovdje nije riječ o samo jednokratnoj izložbi dizajna, već da se planira predstaviti proizvodni model A6 Avanta e-trona 2024. godine. Lice je već relativno poznato s obzirom na to da ga dijeli s A6 Sportbackom e-tronom – tu je prepoznatljivi zatvoreni izgled koji sada uvodi izraženije rupice za dodatnu dozu agresivnosti.

Lukove ispunjavaju 22-inčni naplatci s mnoštvom konveksnih i konkavnih rubova sa strane. Što se tiče dimenzija, koncept je dugačak 4,96 metara, širok 1,96 metara i visok 1,44 metara. Kao što je već viđeno na e-tron konceptima, A6 Avant ima kamere okrenute unatrag koje zamjenjuju tradicionalna ogledala. Također, automobil usvaja ista prilagodljiva LED svjetla koja su predstavljena na prošlogodišnjem Sportback konceptu, za koje Audi obećava da će se pretvoriti u “najtanja prednja svjetla uvedena u proizvodnju”.

Ipak, stražnji dio je taj koji plijeni najviše pažnje. Naime, visoka linija pojasa završava zategnutim dizajnom, a vrata prtljažnika krasi jedna svjetlosna traka koja gotovo podsjeća na drugi spojler. Zapravo, Audi čak tvrdi da je stražnji kraj aerodinamički funkcionalan. To je dodatno potpomognuto uključivanjem plutajuće krovne jedinice koja je u kvadratu sa suženom staklenom površinom. Koncept A6 Avant ima impresivnu vrijednost otpora zraka od 0,24, što je isto kao i kod serijskog e-trona GT.

“Ne elektrificiramo samo uspješnu 45-godišnju historiju Avanta”, rekao je Oliver Hoffmann, član uprave Audija za tehnički razvoj. “Ono što najviše od svega želimo je korištenje tehničke vještine”. Pod ovime Hoffmann misli na moćnu tehnologiju od 800 volti, 270 kW kapaciteta punjenja i WLTP raspon od 700 kilometara. Riječ je o znatno većim očekivanjima dometa od Audijevih trenutnih električnih vozila, od kojih većina nudi maksimalni domet od 400 kilometara. Korištenjem 800-voltnog sistema punjenja, 80 posto baterije moglo bi se ostvariti za samo 25 minuta. Audi je ranije potvrdio da će od 2026. lansirati samo potpuno električna vozila.

Logo-transparentni-1 O nama

eSOLAR d.o.o. je bosanskohercegovačka projektantska kompanija sa sjedištem u Sarajevu koja se bavi projektovanjem, izgradnjom, mjerenjem i održavanjem fotonaponskih solarnih elektrana. eSOLAR nudi mogućnost izgradnje Off-Grid i On-Grid sistema elektrana za sve naše klijente.